Autorki: Kama Lachowicz i Joanna Berendt Pandemia to nie jest zwykły kryzys. To coś czego nigdy większość z nas jeszcze nie przeżyła. Nie przeżył też rynek w XXI wieku na skalę światową. Obecnie wiele (nawet więcej niż nam się wydaje) firm doświadcza skutków obecnego kryzysu, a nieraz rozmiar tych skutków trudno jest jeszcze nawet oszacować. Przedsiębiorstwa przestawiają się w tryb przerwania - zmieniają strategie, szukają nowy rozwiązań, obniżają koszty, ograniczają rekrutacje, ściągają długi. W wielu organizacjach czuć mniej lub bardziej nerwowe ruchy. Liderzy szukają sposobów by przetrwać, by ocalić to, co zostało zbudowane a także, by było gdzie i z kim wracać, gdy czas zawirowań minie. Można powiedzieć, że czas pandemii to czas próby co działa, jak szybko umiemy się dostosować, na ile jesteśmy zespołem, czy wiemy czym jest skuteczna, efektywna komunikacja, elastyczność, innowacyjność i myślenie zupełnie poza szablonami bo czasy nam się zupełnie wymknęły ze znan...
współpraca z influencerami
OdpowiedzUsuńTakie szkolenia często są przeprowadzane w firmach, z tymże moim zdaniem nie dla każdego pracownika są skuteczne i potrzebne. Lepiej wcześniej poznać dokładnie zespół i ocenić jak działa, jakie ma mocne strony a jakie należą do tych słabszych. Pomoże w tym na pewno takie narzędzie jak https://extended.tools/extended-disc-analiza-indywidualna/. To analiza badająca style zachowań.
OdpowiedzUsuńProwadzenie firmy wymaga podejmowania mnóstwa decyzji i od ich trafności zależy w dużej mierze jakie wyniki przedsiębiorstwo będzie osiągać. Nie da się wszystkiego wykonać samodzielnie a co w momencie gdy brakuje osób do pracy? tymczasowych pracowników pomoże wyszukać agencja zatrudnienia https://kono.jobs/pracownicy-tymczasowi/ . Będą to osoby z kwalifikacjami do podejmowania określonych obowiązków zawodowych a agencja zajmie się ich zatrudnianiem, jeśli będzie konieczność to także zorganizowaniem transportu do pracy, zakwaterowania.
OdpowiedzUsuń