Przejdź do głównej zawartości

OFERTA


Nie szukajmy kompromisu. Raczej szukajmy rozwiązania konfliktu, satysfakcjonującego obie strony.” Marshall B. Rosenberg

  • Chcesz pracować z radością, zwiększyć dochody i jednocześnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe?
  • Skorzystaj ze szkolenia, które raz na zawsze zmieni sposób, w jaki nawiązujesz relacje z klientami i pracownikami, z korzyścią dla siebie i dla innych.

________________________________________________________________________________
W lutym 2021 rusza szósta edycja kursu "NVC w życiu zawodowym"
W czasie 8-dniowego kursu z  superwizją:
  • poznasz podstawy procesu NVC Marshalla B. Rosenberga
  • zobaczysz, jak skutecznie rozwiązywać konflikty
  • poddamy analizie konkretne sytuacje i konwersacje z różnych obszarów Twojej pracy, zarówno z Klientami jak i współpracownikami
  • nauczysz się wypracowywać rozwiązania, które działają dla wszystkich (wygrany-wygrany)
  • przećwiczysz narzędzia NVC i dostosujesz je do specyfiki swojej pracy
  • poznasz narzędzie do pracy z trudnymi emocjami: złością, strachem i brakiem motywacji
  • zwiększysz świadomość uczuć i potrzeb swoich i innych
  • nauczysz się, jak mieć więcej radości i lekkości w wykonywaniu swojej pracy
Dodatkowo w trakcie kursu zapraszamy na 4 teleklasy dające uczestnikom możliwość do pogłębienia materiału z zajęć, praktyki i zadania pytań. Jedna z teleklas dedykowana będzie praktycznym aspektom wdrażania NVC w organizacjach.

I moduł: 23-24 lutego 2021
II moduł: 30-31 marca 2021
III moduł: 13-14 kwietnia 2021


IV moduł: 27-28 kwietnia 2021

Więcej informacji o kursie dostępne jest TUTAJ


_________________________________________________________________________

Oferujemy również warsztaty w Twojej firmie: "Konstruktywna komunikacja w pracy i w biznesie". 

Warsztaty z budowania relacji w zespołach, w życiu, opartej na empatycznej, konstruktywnej komunikacji

Słowa mogą tworzyć mury lub budować relację. Relację z drugim człowiekiem (zarówno małym, jak i dużym) budujemy dzień po dniu, krok po kroku. Czasem jest to niezwykła przygoda, gdzie dwa serca mogą się spotkać w autentyczności, dialogu, współpracy. A czasem jednak bywają momenty trudne. Pojawia się niepewność, złość, frustracja.

Podczas warsztatu będziemy poszukiwać m.in odpowiedzi na pytania:
  • Co zwiększa szanse na porozumienie, a co niekoniecznie?
  • Na co zwracać uwagę, by szukać rozwiązań uwzględniających potrzeby wszystkich?
  • Czym są potrzeby i jaką rolę odgrywają w budowaniu kontaktu?
  • Jak mówić, by być usłyszanym?
  • Jak zadbać o siebie i jednocześnie budować relację taką, jakiej chcemy?
Proponowany program warsztatu obejmuje następujące elementy:
  • wprowadzenie do języka serca – empatycznej komunikacji
  • język nawykowy a język żyrafy
  • piękno i siła języka potrzeb w dialogu
  • model 4 kroków komunikacji wzbogacającej życie
  • praktyczne elementy empatycznej komunikacji
  • czym jest empatia i co ją utrudnia w codziennej komunikacji.
Cele szkolenia:
  • Przedstawienie podstaw komunikacji opartej na empatii w odróżnieniu od komunikacji generującej konflikty
  • Zapoznanie uczestników z modelem 4 kroków konstruktywnej komunikacji
  • Praktyczne ćwiczenie budowania komunikatu w języku 4 kroków
  • Wprowadzenie do umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów dnia codziennego i szukania rozwiązań wygrana-wygrana
  • Wprowadzenie do umiejętności empatycznego słuchania, a także zidentyfikowanie „zabójców” empatii dnia codziennego
  • Poznanie języka potrzeb i kluczowe założenia dialogu wzbogacającego życie, nastawionego na uwzględnianie potrzeb wszystkich stron dialogu
Korzyści dla uczestników:
  • Poznanie empatycznej komunikacji, jako metody komunikacji wspierającej budowanie trwałego i efektywnego porozumienia, również w sytuacjach trudnych emocjonalnie czy konfliktowych
  • Zapoznanie się kluczowymi założeniami empatycznej komunikacji
  • Poznanie i możliwość przećwiczenia modelu 4 kroków w kierunku porozumienia, by dzięki nim:
:: budować relacje oparte na porozumieniu
:: rozróżniać fakty od ocen i wiedzieć, jak wpływają oceny i etykiety na prawdopodobieństwo porozumienia
:: zyskać więcej pomysłów, jak mówić o rzeczach ważnych dla siebie, tak, by było to usłyszane
:: wiedzieć, jak formułować skuteczne prośby, budujące kontakt.

A może w Waszym zespole jest potrzebny inny warsztat z zakresu konstruktywnej komunikacji?

Zapraszam do kontaktu!

Joanna Berendt: 782 888 400, joanna@nvclab.pl




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Chcesz mieć rację czy relację?"

Autorki: Joanna Berendt i  Kama Lachowicz. "Chcesz mieć rację czy relację?" to słowa Marshalla Rosenberga, twórcy Porozumienia bez Przemocy czyli podejścia, które stawia na dialog i kontakt w relacjach międzyludzkich. W każdej sytuacji mamy wybór. Czasem, jak mówi trenerka Porozumienia z USA Miki Kashtan, nie lubimy opcji, które mamy dostępne. Jednak te opcje zawsze są. Każdy nasz wybór ma swoje konsekwencje. Być może dla nas, być może dla zespołu. W Porozumieniu bez Przemocy odchodzimy od ocen, od określania, kto ma rację, kto na co zasługuje. Kluczowe staje się zauważenie tego, na co mamy wpływ i zdecydowanie, jak chcę w związku z tym zadziałać. Marian pogłębiając swoją wiedzę i praktykę z zakresu budowania zespołu w oparciu o współpracę zatrzymał się nad tematem, w jaki sposób jego zespół podejmuje decyzje. Wiele razy, zarówno w indywidualnych rozmowach, jak i na spotkaniach całej ekipy, zachęcał wszystkich do wspólnego podejmowania decyzji. Podkreślał, jak ważn

NVC w życiu zawodowym

Już w styczniu 2020 zapraszamy do dołączenia do intensywnego i niezwykle praktycznego  8-dniowego kursu NVC W ŻYCIU ZAWODOWYM.  Więcej informacji o kursie dostępnych  tutaj.

"Muszę", "powinnam" i ich wpływ na jakość życia

A utorki tekstu: Joanna Berendt oraz Paulina Orbitowska-Fernandez Bip bip bip… nie! Już? Dopiero, co zasypiałam, już dzwoni budzik? Jeszcze 15 minut, choćby odrobinkę więcej snu… O nie, dzisiaj mam mnóstwo spotkań, nie ma czasu na lenistwo czy odpuszczanie sobie. Trzeba pędzić. Prysznic, kawa, makijaż, włosy, dzieciaki do szkoły, buziak w stronę męża, korki, korki, maile i smsy, uśmiech w recepcji, “Co u Was?” w windzie, 27. piętro, jestem miła, jestem miła,  biuro, zaczynam…. uśmiech, pamiętam o śmiechu. Jedno spotkanie za drugim, projekt dla nowego klienta, jak pozyskać kolejnych, w zespole coś nie gra, niech zagra, jestem miła, jestem miła, feedback dla pracownika, spotkanie z prezesem, plan strategiczny, KPI, telefon od wychowawcy ze szkoły, że ważne zebranie, jestem miła, jestem miła…. Koniec pracy, lecę jeszcze do klubu sportowego po synka, korki korki, uśmiech, wpadam, trener mówi, że obóz, że trzeba oddać dokumenty, jestem miła, uśmiech,synek, do domu, lekcje, ko