„Nie szukajmy kompromisu. Raczej szukajmy rozwiązania konfliktu, satysfakcjonującego obie strony.” Marshall B. Rosenberg
- Chcesz pracować z radością, zwiększyć dochody i jednocześnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe?
- Skorzystaj ze szkolenia, które raz na zawsze zmieni sposób, w jaki nawiązujesz relacje z klientami i pracownikami, z korzyścią dla siebie i dla innych.
________________________________________________________________________________
W lutym 2021 rusza szósta edycja kursu "NVC w życiu zawodowym"
W czasie 8-dniowego kursu z superwizją:
Więcej informacji o kursie dostępne jest TUTAJ
_________________________________________________________________________
- poznasz podstawy procesu NVC Marshalla B. Rosenberga
- zobaczysz, jak skutecznie rozwiązywać konflikty
- poddamy analizie konkretne sytuacje i konwersacje z różnych obszarów Twojej pracy, zarówno z Klientami jak i współpracownikami
- nauczysz się wypracowywać rozwiązania, które działają dla wszystkich (wygrany-wygrany)
- przećwiczysz narzędzia NVC i dostosujesz je do specyfiki swojej pracy
- poznasz narzędzie do pracy z trudnymi emocjami: złością, strachem i brakiem motywacji
- zwiększysz świadomość uczuć i potrzeb swoich i innych
- nauczysz się, jak mieć więcej radości i lekkości w wykonywaniu swojej pracy
Dodatkowo w trakcie kursu zapraszamy na 4 teleklasy dające uczestnikom możliwość do pogłębienia materiału z zajęć, praktyki i zadania pytań. Jedna z teleklas dedykowana będzie praktycznym aspektom wdrażania NVC w organizacjach.
I moduł: 23-24 lutego 2021
II moduł: 30-31 marca 2021
III moduł: 13-14 kwietnia 2021
IV moduł: 27-28 kwietnia 2021
_________________________________________________________________________
Oferujemy również warsztaty w Twojej firmie: "Konstruktywna komunikacja w pracy i w biznesie".
Warsztaty z budowania relacji w zespołach, w życiu, opartej na empatycznej, konstruktywnej komunikacji
Słowa mogą tworzyć mury lub budować
relację. Relację z drugim człowiekiem (zarówno małym, jak i
dużym) budujemy dzień po dniu, krok po kroku. Czasem jest to
niezwykła przygoda, gdzie dwa serca mogą się spotkać w
autentyczności, dialogu, współpracy. A czasem jednak bywają
momenty trudne. Pojawia się niepewność, złość, frustracja.
Podczas warsztatu będziemy poszukiwać
m.in odpowiedzi na pytania:
- Co zwiększa szanse na porozumienie, a co niekoniecznie?
- Na co zwracać uwagę, by szukać rozwiązań uwzględniających potrzeby wszystkich?
- Czym są potrzeby i jaką rolę odgrywają w budowaniu kontaktu?
- Jak mówić, by być usłyszanym?
- Jak zadbać o siebie i jednocześnie budować relację taką, jakiej chcemy?
Proponowany program warsztatu obejmuje
następujące elementy:
- wprowadzenie do języka serca – empatycznej komunikacji
- język nawykowy a język żyrafy
- piękno i siła języka potrzeb w dialogu
- model 4 kroków komunikacji wzbogacającej życie
- praktyczne elementy empatycznej komunikacji
- czym jest empatia i co ją utrudnia w codziennej komunikacji.
Cele szkolenia:
- Przedstawienie podstaw komunikacji opartej na empatii w odróżnieniu od komunikacji generującej konflikty
- Zapoznanie uczestników z modelem 4 kroków konstruktywnej komunikacji
- Praktyczne ćwiczenie budowania komunikatu w języku 4 kroków
- Wprowadzenie do umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów dnia codziennego i szukania rozwiązań wygrana-wygrana
- Wprowadzenie do umiejętności empatycznego słuchania, a także zidentyfikowanie „zabójców” empatii dnia codziennego
- Poznanie języka potrzeb i kluczowe założenia dialogu wzbogacającego życie, nastawionego na uwzględnianie potrzeb wszystkich stron dialogu
Korzyści dla uczestników:
- Poznanie empatycznej komunikacji, jako metody komunikacji wspierającej budowanie trwałego i efektywnego porozumienia, również w sytuacjach trudnych emocjonalnie czy konfliktowych
- Zapoznanie się kluczowymi założeniami empatycznej komunikacji
- Poznanie i możliwość przećwiczenia modelu 4 kroków w kierunku porozumienia, by dzięki nim:
:: rozróżniać fakty od ocen i
wiedzieć, jak wpływają oceny i etykiety na prawdopodobieństwo
porozumienia
:: zyskać więcej pomysłów, jak mówić
o rzeczach ważnych dla siebie, tak, by było to usłyszane
:: wiedzieć, jak formułować skuteczne
prośby, budujące kontakt.
A może w Waszym zespole jest potrzebny
inny warsztat z zakresu konstruktywnej komunikacji?
Zapraszam do kontaktu!
Joanna Berendt: 782 888 400, joanna@nvclab.pl
Komentarze
Prześlij komentarz