Przejdź do głównej zawartości

OFERTA


Nie szukajmy kompromisu. Raczej szukajmy rozwiązania konfliktu, satysfakcjonującego obie strony.” Marshall B. Rosenberg

  • Chcesz pracować z radością, zwiększyć dochody i jednocześnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe?
  • Skorzystaj ze szkolenia, które raz na zawsze zmieni sposób, w jaki nawiązujesz relacje z klientami i pracownikami, z korzyścią dla siebie i dla innych.

________________________________________________________________________________
W lutym 2021 rusza szósta edycja kursu "NVC w życiu zawodowym"
W czasie 8-dniowego kursu z  superwizją:
  • poznasz podstawy procesu NVC Marshalla B. Rosenberga
  • zobaczysz, jak skutecznie rozwiązywać konflikty
  • poddamy analizie konkretne sytuacje i konwersacje z różnych obszarów Twojej pracy, zarówno z Klientami jak i współpracownikami
  • nauczysz się wypracowywać rozwiązania, które działają dla wszystkich (wygrany-wygrany)
  • przećwiczysz narzędzia NVC i dostosujesz je do specyfiki swojej pracy
  • poznasz narzędzie do pracy z trudnymi emocjami: złością, strachem i brakiem motywacji
  • zwiększysz świadomość uczuć i potrzeb swoich i innych
  • nauczysz się, jak mieć więcej radości i lekkości w wykonywaniu swojej pracy
Dodatkowo w trakcie kursu zapraszamy na 4 teleklasy dające uczestnikom możliwość do pogłębienia materiału z zajęć, praktyki i zadania pytań. Jedna z teleklas dedykowana będzie praktycznym aspektom wdrażania NVC w organizacjach.

I moduł: 23-24 lutego 2021
II moduł: 30-31 marca 2021
III moduł: 13-14 kwietnia 2021


IV moduł: 27-28 kwietnia 2021

Więcej informacji o kursie dostępne jest TUTAJ


_________________________________________________________________________

Oferujemy również warsztaty w Twojej firmie: "Konstruktywna komunikacja w pracy i w biznesie". 

Warsztaty z budowania relacji w zespołach, w życiu, opartej na empatycznej, konstruktywnej komunikacji

Słowa mogą tworzyć mury lub budować relację. Relację z drugim człowiekiem (zarówno małym, jak i dużym) budujemy dzień po dniu, krok po kroku. Czasem jest to niezwykła przygoda, gdzie dwa serca mogą się spotkać w autentyczności, dialogu, współpracy. A czasem jednak bywają momenty trudne. Pojawia się niepewność, złość, frustracja.

Podczas warsztatu będziemy poszukiwać m.in odpowiedzi na pytania:
  • Co zwiększa szanse na porozumienie, a co niekoniecznie?
  • Na co zwracać uwagę, by szukać rozwiązań uwzględniających potrzeby wszystkich?
  • Czym są potrzeby i jaką rolę odgrywają w budowaniu kontaktu?
  • Jak mówić, by być usłyszanym?
  • Jak zadbać o siebie i jednocześnie budować relację taką, jakiej chcemy?
Proponowany program warsztatu obejmuje następujące elementy:
  • wprowadzenie do języka serca – empatycznej komunikacji
  • język nawykowy a język żyrafy
  • piękno i siła języka potrzeb w dialogu
  • model 4 kroków komunikacji wzbogacającej życie
  • praktyczne elementy empatycznej komunikacji
  • czym jest empatia i co ją utrudnia w codziennej komunikacji.
Cele szkolenia:
  • Przedstawienie podstaw komunikacji opartej na empatii w odróżnieniu od komunikacji generującej konflikty
  • Zapoznanie uczestników z modelem 4 kroków konstruktywnej komunikacji
  • Praktyczne ćwiczenie budowania komunikatu w języku 4 kroków
  • Wprowadzenie do umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów dnia codziennego i szukania rozwiązań wygrana-wygrana
  • Wprowadzenie do umiejętności empatycznego słuchania, a także zidentyfikowanie „zabójców” empatii dnia codziennego
  • Poznanie języka potrzeb i kluczowe założenia dialogu wzbogacającego życie, nastawionego na uwzględnianie potrzeb wszystkich stron dialogu
Korzyści dla uczestników:
  • Poznanie empatycznej komunikacji, jako metody komunikacji wspierającej budowanie trwałego i efektywnego porozumienia, również w sytuacjach trudnych emocjonalnie czy konfliktowych
  • Zapoznanie się kluczowymi założeniami empatycznej komunikacji
  • Poznanie i możliwość przećwiczenia modelu 4 kroków w kierunku porozumienia, by dzięki nim:
:: budować relacje oparte na porozumieniu
:: rozróżniać fakty od ocen i wiedzieć, jak wpływają oceny i etykiety na prawdopodobieństwo porozumienia
:: zyskać więcej pomysłów, jak mówić o rzeczach ważnych dla siebie, tak, by było to usłyszane
:: wiedzieć, jak formułować skuteczne prośby, budujące kontakt.

A może w Waszym zespole jest potrzebny inny warsztat z zakresu konstruktywnej komunikacji?

Zapraszam do kontaktu!

Joanna Berendt: 782 888 400, joanna@nvclab.pl




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ocenianie innych już nie działa! Czas na nowe.

Autorki: Joanna Berendt, Kama Lachowicz, Paulina Orbitowska- Fernandez

Wzbogacanie życia innych jest naturalną ludzką potrzebą. Trudno chwilami w to uwierzyć, obserwując dzisiejszą rzeczywistość w kraju i na świecie? A jednak to się dzieje! Przypomnijcie sobie sytuację, kiedy ostatni raz bezinteresownie pomogliście komuś, wsparliście drugą osobę. Jak się wtedy czuliście? Czyż to nie jest przyjemne uczucie?
Jeśli jako jednostki społeczne dobrze czujemy się w grupie, lubimy sobie pomagać, cenimy rozwój, to co takiego się dzieje w społeczeństwie, że pojawią się akty przemocy, obelżywe słowa, walka?
Marshall B. Rosenberg, twórca Porozumienia bez Przemocy, pisał o tym jak często język oddzielający nas od życia, a w zamian przekierowujący uwagę na grę „kto jest winny - kto ma rację - kto na co zasługuje",  przyczynia się do spirali przemocy.
Wszystko, co robią i mówią ludzie jest o potrzebach. Czasem te potrzeby są ukryte i zamaskowane i trudno jest do nich dotrzeć. Chociaż czasami są dobr…

MOC ukryta w konflikcie

Autorki: Joanna Berendt, Aleksandra Gołaszewska, Kama Lachowicz



Konflikty mają swoją moc, niosą dużą dawkę energii. Mogą być ważnymi informacjami o wartościach, potrzebach, granicach czy przemilczanych w przeszłości kwestiach. Ich intensywność, dyskomfort przebywania w ich towarzystwie a także brak konkretnych narzędzi jak sobie z nimi konstruktywnie radzić powodują, że niejednokrotnie ich unikamy, zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym.


Konflikt kojarzy nam się często z walką, koniecznością udowadnia swojej racji, czy obrony. A przecież na konflikt można też spojrzeć inaczej. To jest często zaproszenie do kontaktu, do dialogu. To szansęa zbudowania czegoś wspólnie, dogadania się i zrozumienia na poziomie wartości i potrzeb.
Zamiast zamiatać konflikty pod przysłowiowy dywan, odkładać na potem, unikać ich lub podczas nich walczyć proponujemy by drzemiącą w nich energię wykorzystać być może zaskakująco inaczej, do wspólnego budowania relacji i przyszłości.
Jeśli więc nie lubisz konfliktu…

Biznes i człowiek w obliczu kryzysu

Autorki: Kama Lachowicz i Joanna Berendt

Pandemia to nie jest zwykły kryzys. To coś czego nigdy większość z nas jeszcze nie przeżyła. Nie przeżył też rynek w XXI wieku na skalę światową. Obecnie wiele (nawet więcej niż nam się wydaje) firm doświadcza skutków obecnego kryzysu, a nieraz rozmiar tych skutków trudno jest jeszcze nawet oszacować. 




Przedsiębiorstwa przestawiają się w tryb przerwania - zmieniają strategie, szukają nowy rozwiązań, obniżają koszty, ograniczają rekrutacje, ściągają długi. W wielu organizacjach czuć mniej lub bardziej nerwowe ruchy. Liderzy szukają sposobów by przetrwać, by ocalić to, co zostało zbudowane a także, by było gdzie i z kim wracać, gdy czas zawirowań minie.



Można powiedzieć, że czas pandemii to czas próby co działa, jak szybko umiemy się dostosować, na ile jesteśmy zespołem, czy wiemy czym jest skuteczna, efektywna komunikacja, elastyczność, innowacyjność i myślenie zupełnie poza szablonami bo czasy nam się zupełnie wymknęły ze znanych i przewidywalnych…